inyourarms

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Kapitel 4

Av Felicia Jönsson - 14 augusti 2012 15:10

" We don't need wings to fly, just take my hand "


 

Jag svalde hårt och såg in i hans gyllenbruna ögon. jag måste drömma, detta händer bara inte. Justin satt nu bara någon millimeter ifrån mig och kände hans varma andetag mot min mun. Kändes som om tiden stannade runt oss. Hans hand rörde lätt vid min arm och justins mjuka läppar röde lätt vid mina. Jag fick anstränga mig riktigt mycket för att inte flippa ur. Hans läppar var lika mjuka som hon hade trott. Jag slöt ögonen och slutade tänka för någon sekund, jag var i himlen, inget snack om saken. 

De tog en stund innan jag fattad att detta verkligen hände, att jag låg i en sjukhussäng, kyssandes med världens största tonårsidol Justin Bieber. Hans tnga smekte min och jag la försiktigt armarna runt hans nacke. Jag vet inte hur länge vi höll på, men de kändes som en evighet. Justin lutade sig tillbaka en bit och såg på mig. 

" Smärtan borta..? " mumlade han och jag såg in i ahns glittrande ögon. Jag skakade sakta på huvudet med ett litet leende på läpparna.

Justin flinade lite och tryckte läpparna mot mina igen, han fattade såklart att jag inte menade de, men jag hade inte fått nog av hans läppar. 

" Let me be your hero " hörde jag han säga mellan kyssarna och min hjärna stannade till, nu var de eld och lågor. " Du kommer alltid vara min hjälte " mumlade jag och log mot hans läppar.

Vi blev avbrytna av att dörren öppnades, en läkare kom in för att kolla hur jag mådde och förvann snabbt ut igen. Justin hade suttit och följt den kvinnliga läkaren hela tiden och flinade brett när hon hade försvunnit.

" Du skulle ha sett hennes min när hon kom in " skrattade han och skakade lite på huvudet. 

" dagen ungdomar " sa han och försökte låta som en gamlig vilket fick mig att börja skratta.

" ja, jag håller med dig " sa jag och flinade svagt. Jag såg länge på honom och mina ögon glittrade så mycket mer än vanligt, jag var helt klart förälskad, men tanken på att justin kanske fortfarande är tillsammans med Selena gjorde mig lite osäker. " du justin... " började jag och han såg på mig med en nyfiken blick. " är inte du tillsammans med selena fortfarande? " sa jag fter en stunds tysnad och bet mig lite i läppen. Han log mot mig och la huvudet lite på sned. " ne, vi gjorde slut för några veckor sedan, jag kännde att de inte rikitgt funkad mellan oss " förklarade han lungt och jag pustade ut, jag hade ingen lust att bli utskälld av selena.

Jag satte mig upp och svalde lite. " stannar du under natten? " frågade jag försiktigt och såg lite nervöst mot honom.

" jag stannar tills du får komma här ifrån " sa han och gled med sitt finger mot min kind i smekande rörelser.

" tack, för jag vet inte hur jag kommer klara mig utan dig." sa jag tyst och såg ner mot sängen med ett leende på läpparna.

_________________________________________________

Kort inlägg och lite försenat, men bättre sent än aldrig c:

 
 
Kim

Kim

14 augusti 2012 21:49

Super bra skrivet! ;) Gillar att det inte är en sån "otrogen" novell utan att Justin fakiskt inte är ihop med Selena :3

http://www.kimdahl.blogg.se

 
Ebba

Ebba

14 augusti 2012 22:35

AWESOME :D BRA ;D

http://mybieberlovestorys.blogg.se

 
Ingen bild

Lola

15 augusti 2012 00:24

Omb, bra :D<33 längtar tills nästa!

 
Ingen bild

sajdolkm

15 augusti 2012 12:21

MERR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

 
Ingen bild

Sofie

15 augusti 2012 12:21

meeR!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Jönsson - 14 november 2012 17:43

Har sagt detta typ 7937574 gånger innan, men jag hiner verkligen inte att skriva..Jag har as mkt i skolan. -.- Tror jag lägger ner, förlorar läsare pga. detta + att jag tycker att allt jag skriver blir hur sämst som helst xD   Tar bort bloggen ...

Av Felicia Jönsson - 30 oktober 2012 10:43

Får se hur de blir med novellen, har fått problem med magen och mår inte alls bra :/ Ledsen mina vänner, men jag försöker......

Av Felicia Jönsson - 28 oktober 2012 23:53

Kapitel 16 kommer inom kort! Ska bara hitta tid till att skriva :3 hoppas ni orkar vänta kära vänner! ...

Av Felicia Jönsson - 24 oktober 2012 18:30

Redan efter 4 månader sedan beslutet hade magen växt enormt. Man såg ju ganska tydligt nu att de var något pågång. Jag låg mest i sängen, antingen så sov jag, åt eller så spyde jag, de var så gansaka länge. Justin hjälpte mig så mycket han kund...

Av Felicia Jönsson - 22 oktober 2012 16:26

Har ett stort problem. Jag VILL verkligen skriva, men jag har verkligen inga idéer längre, sitter framför en tom skrivruta i kanske 20 minuter och har ingen aning om vad jag ska skriva. Tror de blir att jag lägger ner med skrivandet, känns bara h...

Ovido - Quiz & Flashcards