inyourarms

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Kapitel 12

Av Felicia Jönsson - 5 september 2012 20:00

 

Jag såg på justin och höje ena ögonbrynet. vad menade han med de? och hans blick...?

Jag skrattade lite och såg ner.

" Varför undrar du? " sa jag och såg hemlighetsfullt på honom.

Han flinade lite och la mig ner, lite oväntat men jag försökte hänga med.

" Vad vill du ha av mig? " frågade han och såg mig i ögonen. 

Jag ryckte lite på axlarna men han inte reagera förrän jag kände hans hand smeka lite mot mitt inne lår.

Jag flämtade till och bet löst i läppen, vad tänkte han nu göra?

Han drog handen mot innelåret och började strax smeka mig mot mitt underliv.

Jag stelnade till och var inte alls berädd på detta, jag fattade nu vad han ville, men om jag ville de, var frågan.

Justin kysste mig mjukt och kärleksfullt, jag besvarade kyssarna och la mina armar kring hans nacke.

" Eller...du kanske inte vill? " sa justin och såg på mig.

Jag log lite och såg honom i ögonen.

Utan att svara började jag knäppa upp min lila rutiga skjorta och bet mig lite i läppen.

Justin flinade och började kyssa mig ivrigt.

Jag kände hans hand smeka på samma ställe som innan och snart hade han smygit in handen innanför mina shorts, samt troserna.

Mina andetag blev snabbare, även fast vi hade haft sex en gång innan känndes detta ändå mer spciallt av någon andledning.

Hans fingrar trycktes in i mig och jag flämtade till.

Ett tyst stön kom från min strupe. Han drog dom lugnt och mjukt i mig och kysste mig kärleksfullt.

" Känns de bra? " mumlade han och började ta i lite mer.

Jag nickade ivrigt och stönade tyst vid varje stöt, de var otroligt skönt.

Jag började dra i justins tröja för att få av den, Vildkatten i mig kom fram, Justin gjorde mig bokstavligt galen, Han var den kille jag ville ha, han var så jävla underbar.

 

Jag drog uut fingrarna ut henne och började dra av henne sina shorts, kastad dom på golvet och började sdan hjälpa henne att få av mig min tröja.

Jag kysste henne ivrigt och smekte hennes tunga med min, båda två var ganska ivriga.

Försiktigt började jag dra in fingrarna i henne igen och hon stönade till, mer än innan.

" du gör mig galen justin " stönade hon och flinade svagt mot mina läppar.

Hon följde med i mina rörelser med handen. Jag började göra de grovare och hörde hur Amy gnällde till, antingen av att de gjorde ont eller för att de var skönt.

Jag drog ut handen och amy var direkt på mina byxor.

Jag hjälpte henne och små flinade mot amys mjuka läppar.

" säker på detta? " mumlade jag och såg lite på henne medan jag knäppte upp hennes bh.

Hon nickade lite och började smått gå över till hångel.

Hennes händer var invirade i mitt hår, hennes överkropp var tätt tryckt mot mig.

Jag hade dragit av mig underkläderna och började mjukt röra mig in i henne.

Vi stönade tyst i takt med varandra och andades in i varandras munar då vi hade läpparna tätt intill varandra.

Jag bet mig svagt i läppen och ökade på lite mer, för att se hur amy gillade de, vi hade bara tagit de lugnt men han ville bara testa, liksom se hur hon gillade att köra mer "vågat" eller vad man ska kalla de.

Amy drog bak huvudet och stönade ännu högre, hon såg ut att njuta i ansiktsuttrycket. 

" snälla...mer " pep hon och jag såg lite frågade på henne, jag var inte rikitgt van vid att hon bad om saker, inte vid sådana här tillfällen men jag gjorde som hon ville.

Jag blundade hårt och bet hårt i min läpp, visst de var otroligt skönt men jag var orolig att Amy skulle tycka att de gjorde ont.

Amy drog lite i mitt hår och stönade bara högre och högre. 

Jag drog ner huvudt mot hennes och kysste henne ivrigt. fasten hon var så upptagen md att ligga och njuta besvarade hon ivrigt mina kyssar.

Jag fortsatte i den takten vi höll på i och kände själv hur skönt de faktiskt var, riktigt skönt.

Vi höll faktiskt inte på så länge, men vi låg kvar i soffan, men jag rörde mig fortfarande svagt i henne, bara för njutningens skull.

____________________________

Jätte dåligt kapitel och liiitet men jag han nt skriva mer och mina ideer tog slut owo 

KOMMENTERA!<3




 
 
Irma

Irma

5 september 2012 20:11

Jättbra, älskar din novell!:D vill ha nästa kapitel!:D

http://www.irmahed.blogg.se

 
Ingen bild

Ebba

5 september 2012 21:17

Bra;) meeer!

 
Ingen bild

Jessica

6 september 2012 20:32

Mer sånt här! du är sjukt bra på att skriva! MER! :D

 
Ingen bild

Josephine

7 september 2012 11:24

Hahah sjukt bra kapitel men när min kompis läste det mest "Dirty" kom en lärare och läste lite över ryggen på henne. Och hon sa olala

Felicia Jönsson

7 september 2012 21:06

haha hoppsan xD

 
Ingen bild

Carolina

9 september 2012 16:30

OMG! mer du äger på att skriva !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Jönsson - 14 november 2012 17:43

Har sagt detta typ 7937574 gånger innan, men jag hiner verkligen inte att skriva..Jag har as mkt i skolan. -.- Tror jag lägger ner, förlorar läsare pga. detta + att jag tycker att allt jag skriver blir hur sämst som helst xD   Tar bort bloggen ...

Av Felicia Jönsson - 30 oktober 2012 10:43

Får se hur de blir med novellen, har fått problem med magen och mår inte alls bra :/ Ledsen mina vänner, men jag försöker......

Av Felicia Jönsson - 28 oktober 2012 23:53

Kapitel 16 kommer inom kort! Ska bara hitta tid till att skriva :3 hoppas ni orkar vänta kära vänner! ...

Av Felicia Jönsson - 24 oktober 2012 18:30

Redan efter 4 månader sedan beslutet hade magen växt enormt. Man såg ju ganska tydligt nu att de var något pågång. Jag låg mest i sängen, antingen så sov jag, åt eller så spyde jag, de var så gansaka länge. Justin hjälpte mig så mycket han kund...

Av Felicia Jönsson - 22 oktober 2012 16:26

Har ett stort problem. Jag VILL verkligen skriva, men jag har verkligen inga idéer längre, sitter framför en tom skrivruta i kanske 20 minuter och har ingen aning om vad jag ska skriva. Tror de blir att jag lägger ner med skrivandet, känns bara h...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards