inyourarms

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Felicia Jönsson - 18 augusti 2012 14:30

" Please dont leave me "


 

Vi var i studion nästan hela dan, Amy såg ut att ha hur roligt som helst.

Jag såg på henne och insåg faktist att jag var helt fast vid henne, de var hon jag hade väntat på, väntat på att få älska på riktigt.

Vi gick ut mot min bil, skrattandes och stora leenden i ansiktet. 

Chaz och ryan hade ringt oss och frågat om vi ville följa med ut, bara ha kul.

Amy hade inget imot de, så vi drog dit, eftersom att de var en bit att köra höll vi på att tramsa och skratta i bilen.

Jag såg på amy och skrattade högt när hon berättade vad hennes ex hade gett henne i födelsedags present en gång.

" Varför gjorde ni slut då? " frågade jag och såg på henne.

Hon skrattade lite och såg på mig, gud jag smälte varje gång hon gav mig den glittrande blicken.

" jag var för sexig för honom " flinade hon skämtande och vi skrattade en stund.

Chaz och ryan stod utanför stället vi skulle vara på och väntad på oss.

" tjenare amy! " sa ryan och flinade brett.

" Sååå.....var justin bra i sängen eller? " flinade han och såg med blicken mellan mig och Amy.

Amy skrattade och ryckte på axlarna och tog min hand.

" Ligg med honom själv så får du veta " sa hon och blinkade med ena ögat.

Jag och chaz började garva, Ryan blev en aning ägd där.

Vi gick in och satte oss i en soffa och beställde en var sin dricka, Ryan höll på med amy hela tiden.

" Du kan inte klunka en hel flaska cider, jag vet att du inte kan " flinade ryan, antagligen försökte han ge igen för att hon ägde ut honom innan.

Amy himlade med ögonen, gick iväg och hämtade en 33 cl flaska.

Hon satte sig i mitt knä och såg på ryan med ett flin.

Jag såg på henne och skrattade, hon tänkte verkligen göra de också, ryan kommer bli så ägd.

Jag flyttade på amy och sprang iväg för att hämta en jag också, när man är ung ska man ha roligt, så varför inte dricka jag också?

Jag kom tillbaka till dom andra och ryan höjde ena ögonbrynet.

" ska du också dricka? " skrattade han och skakade på huvudet.

Jag nickade och flinade brett. klart jag tänkte!

 

Jag såg efter justin och skrattade när han kom tbx med 2 stycken 33 cl flaskor i handen.

jag öppnade min flaska och såg på ryan med en utmanande blick.

" okej..3...2...1...KÖR! " skrattad ryan och jag började klunka i mig den, justin var också på.

Jag dunkade den toma flaskan i bordet framför oss och log belåtet, jag var före justin, och ryan såg helt paff på mig, var de så konstigt att en tjej vet hur man dricker?

Justin ställde sin flaska bredvid min och skrattade.

" you go girl " flinade chaz och såg på mig.

de fortsatte så nästan hela kvällen, chac och ryan var inte så dåliga helelr på att dricka, de var nog jag som drack minst, men ändå blev fullast, jag var lätt på verkad när de gäller alkohol.

Chaz som var nykrast fick köra oss hem, justin och jag var nästan helt borta.

Ryan satte sig i framsättet bredvid chaz och jag & justin satt i baksättet.

Ryan såg bak på oss och skrattade när han såg hur vi verkligen grov hånglade med varandra, alkohol och kärlek tillsammans kunde sluta hur som helst.

Alla i biln var fulla, ingen viste nog vad som gentligen hände.

Chaz började tappa kontrollen över körningen då alla höll på att tramasa.

Jag såg på justin och flinade lite, vi visste verkligen inte alls vad vi höll på med.

Justin tryckte mig mot ena bildörren och nästan låg på mig, hade jag varit nykter hade jag sagt ifrån direkt, men nu tillät jag honom, lät honom göra vad han ville med mig, med min kropp.

Ryan skrek högt, Chaz skrattade, Jag skrek och Justin hånglade mest, de var ett himla liv i bilen.

Ingen utav oss märkte lastbilen som körde rakt mot oss en bit framför, alla var fullt upptagna med annat.

Den kom närmare, och inte förrän 100 meter ifrån den märkte ryan de, han skrek högt åt chaz att svänga.

Jag och justin såg upp och chaz hade lyckats vända bilen helt på sidan.

Lastbilen körde rakt in i sidan av bilden, de gick så fort.
________________________________________________

Och där slutar kapitel 8!

Vad tror ni händer nästa kapitel? svaret får ni imon! ;)

KOMMENTERA!

Av Felicia Jönsson - 18 augusti 2012 13:07

Kapitel 8 kommer senare idag eller imon, mina föräldrar ska ha fest hemma så jag flyr hem till en kompis under natten ^^

Ni var väldigt duktiga på att komentera igår! :'D


Vad tycker ni ska hända? något som kan förbättras? eller är novellen bra som den är? :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards