inyourarms

Alla inlägg under september 2012

Av Felicia Jönsson - 29 september 2012 15:15

Både jag och Justin stirrade på testet.

Plus som i positivt, alltså är jag gravid. Ingen utav oss vågade typ andas, båda var i chock.

Jag var den som avbröt tysnaden.

Sakta la jag mig på rygg i sängen och stirrade upp i taket. tårarna trillade sagta från mina kinder, de var inte sant, de fick inte vara sant.

Justin såg på mig och svalde hårt. " Förlåt....D-de är mitt fel... " sa han och sökte min blick. Jag skakade sagta på huvudet och såg lite på honom. " de är bådas fel.... " sa jag tyst. Jag reste mig upp och låste in mig på toan.

Ställde mig vid speglen och granskade magen, de låg alltså en varelse där inne som skulle bli en människa.

Jag satte mig ner på golvet och kände tårarna rulla ner från mina kinder.

Justin gick utanför toan och lyssnade på mina snyftningar.

Han försökte öppna dörren men eftersom att jag hade låst dörren så gick de inte så bra för honom att komma in.

Jag ställde mig upp, torkade mina tårar och låste upp.

Utanför dörren stod Justin och såg livrädd på mig.

" V-vad är de? " sa jag hest efter all gråt.

Han omfamnade mig och borrade in ansiktet i mitt hår.

" snälla förlåt.... " sa han och jag kände hans tårar mot min nacke.

" Justin...d-de är okej " sa jag, jag ljög för mig själv, de skulle inte bli okej alls.

Vi stod där ett tag innan jag lyckades lugna ner mig, vi kune inte göra så mycket mer än att låta tiden gå.

Jag drog mig bort lite från hans armar och såg honom i ögonen.

" Hur vill du göra? " frågade jag tyst och svalde hårt, jag visste att han är imot abort, men man kan ju ändra sig, tror jag iallafall.

Jag såg mig i speglen igen och smekte handen mot magen, ett barn som skulle bli mitt och justins, bara vårat.

" detta låter helt galet...men jag vill behålla de, abort klarar jag nt av... " sa jag och suckade lite.

De blev tyst en stund innan justin öppnad munnen.

" Kommer du verkligen klara den prosesen? " frågade han tyst och såg mig rakt i ögonen.

Jag svalde hårt och blev tveksam.

" och du är vid min sida...klarar jag vad som helst " sa jag försiktigt och bet mig i läppen.

Justin suckade och kliade sig i bakhuvudet.

" Jag får tänka på de, hur vi ska göra..Jag kommer ju vara borta en del " sa han och suckade.

Jag nickade svagt och log lite, han kunde ha svarat värre.

_______________________

Gud så segt inlägg o _ o

Aja, ville vara snäll och skriva klart kapitel 14 innan jag åker :)

KOMMENTERA!<3



Av Felicia Jönsson - 29 september 2012 13:59

klockan 02:30 åker jag från sverige till danmark där jag sedan flyger till polen :3 Kommer sakna sverige

Av Felicia Jönsson - 24 september 2012 16:36

Hej alla söta läsare! c:

Jag kommer nt kunna uppdatera eller göra mer på kapitel 14 på 2 veckor :c


Denna veckan (v.39) har jag massor att göra. Massa inlämningar och arbeten som ska göras. Och natten mellan lördag och söndag åker jag till Krakow (polen) med skolan, inget internet och ingen uppdatering :/

Kommer hem från krakow den 5:e oktober och då kommer jag sova halva dan för att ta igen allt haha :)

Men jag ska föröska skriva klart kapitel 14 under helgen v.40 annars får ni kapitlet unger v.41 :3


Ledsen att ni måste vänta, men de har hänt mycket, har mycket att göra och nu polen resan.. :/


Älskar er och hoppas ni vill fortsätta läsa fasten de blir låååång väntan! <3

Av Felicia Jönsson - 16 september 2012 17:11

Blir inget inlägg på ett tag. Bråkar ovanligt mycket med min mamma nu förtiden vilket gör att jag mår så fucking dåligt...Sorry men jag orkar inte med novellen just nu

Av Felicia Jönsson - 14 september 2012 16:20

 

Dag efter dag gick, dagarna blev snart till veckor.

Ju längre tiden gick desto undligare blev Justin. Han var liksom...inte sig själv alls.

Jag såg på honom när han låg med ryggen mot mig i sängen.

" Justin...Vad är de? " frågade jag försiktigt och satte mig på huk framför honom för att kunna se hans ansikte.

Han såg på mig men slöt sedan ögonen.

" Inget.. " mumlade han och la sig på mage och borrade in hansiktet i kudden.

Jag suckade svagt och såg ner i golvet, de var hopplöst.

" Jga ser ju att de är något " sa jag och bet mig löst i underläppen.

De blev tyst ett tag innan justin såg på mig.

" Måste vi prata om de? " frågade han och såg uttrycktlöst på mig.

Jag svalde hårt och såg ner i golvet.

" Jag är bara orolig.. du har gått omkring och betet dig väldigt konstigt den senaste tiden " sa jag och såg försiktigt på honom.

Han satte sig upp och såg rakt in i mina isblå ögon, de blev obehagligt, som om hans blick plågade mig.

" Du....Du vet när vi...låg med varandra sist...? " sa han och svalde hårt.

Jag nickad svagt.

" Tar du P-piller....? " nästan viskade justin och jag såg hur nervös han blev.

Jag skakade sakta på huvudet och fattade inte ett skit vad han försökte komma fram till.

Han stirrade på mig ett tag innan jag drog bort min blick, de blev obehagligt.

" V-varför....undrar du? " sa jag och kände hur mitt hjärna slog hårt mot bröstet.

" Har du känt av illamående dom senaste dagarna? " sa han och svarade inte på mina frågor.

" Ja...senast igår mådde jag illa... Justin kan du förklara för mig vad som händer? " sa jag och blev orolig.

Justin reste sig upp och såg så rädd ut, att se honom så gjorde ont i mig.

" S-snälla justin...v-vad händer...? " pep jag och kände rädslan växa i mig.

Justin tog tag i mina axlar och såg djupt in i mina ögon.

" Jag tror att du är gravid "

Jag stog helt stel framför honom. Orden hade gått in i huvudet, men min hjärna vägrade uppfatta dom.

Justin såg på mig och svalde hårt.

Jag backade lite från honom utan att släppa blicken.

" nej.....snälla...s-säg att du... " pep jag men avslutade inte meningen.

Justins ansiksuttryck gick inte att ta på skoj, han menade allvar.

Jag satte mig på sängkanten och svalde hårt, stirrade tomt framför mig.

Jag såg strax ner mot min mage, drog upp tröjan och såg på min platta mage.

Kunde de vara så att de höll på att växa en levande varelse där inne?

Jag såg på Justin.

" Vad ska vi göra...? " sa jag och svalde hårt.

Justin ryckte svagt på axlarna och såg sig hjälplöst omkring.

" Justin....Jag är inte redo " pep jag och kände hår tårarna brände under min ögonlock.

Jag var bara 17, justin var 18, vi är för unga för att skaffa barn, och jag vet att justin är väldigt imot abort, och jag skulle aldrig klara av de.

Jag la mig på rygg i sängen och strök lätt min hand mot min panna.

Justin försvann ut från rmmet men kom strax tbx och kastade en oöppnad kartong till mig.

Jag såg på kartongen och svalde hårt, graviditetstest.

" Ska jag...? " mumlad jag och justin nickade.

" Bäst att vara på säkra sidan " sa han och satte sig på sängkanten. 

Jag gick iväg mot toan, låste in mig där och såg mig själv i speglen.

Jag var blek, antagligen för att jag hade kommit i en sådan chock över vad justin hade sagt.

Snabbt gjorde jag testet och gick in mot sovrummet till justin igen.

" De syns inget ännu " sa jag och satte mig bredvid honom, lutade mitt huvud mot hans axel och stirrade på testet.

De dröjde inte länge förrän svaret syntes.

Ett Plus.

_______________________________

Hur tror ni Amy och Justin reagerar nu när dom fick veta svaret?

Hur blir doms beslut? Behålla eller ta bort de? 

Svaret får ni ikväll! :D
Kommentera! <3

:/

Av Felicia Jönsson - 11 september 2012 21:25

Jag har ingen skriv lust alls längre, har inga ideer alls till novellen så vet inte riktigt hur detta ska fortsätta... :/ Har ni några ider eller liknande som ni vill dela med er? Skulle vara tacksamt om någon/några ville hjälpa mig att komma på hur novellen ska komma framåt :)

Av Felicia Jönsson - 6 september 2012 23:19

Jag är sjuk och börjar bli orolig och stressad över skolan så jag kommer nt orka skriva så ofta, jag vill gärna men då blir de bara så deppigt :c Sorry people, men jag ska försöka, minst 1 kapitel varje vecka iallafall <3

Av Felicia Jönsson - 5 september 2012 20:00

 

Jag såg på justin och höje ena ögonbrynet. vad menade han med de? och hans blick...?

Jag skrattade lite och såg ner.

" Varför undrar du? " sa jag och såg hemlighetsfullt på honom.

Han flinade lite och la mig ner, lite oväntat men jag försökte hänga med.

" Vad vill du ha av mig? " frågade han och såg mig i ögonen. 

Jag ryckte lite på axlarna men han inte reagera förrän jag kände hans hand smeka lite mot mitt inne lår.

Jag flämtade till och bet löst i läppen, vad tänkte han nu göra?

Han drog handen mot innelåret och började strax smeka mig mot mitt underliv.

Jag stelnade till och var inte alls berädd på detta, jag fattade nu vad han ville, men om jag ville de, var frågan.

Justin kysste mig mjukt och kärleksfullt, jag besvarade kyssarna och la mina armar kring hans nacke.

" Eller...du kanske inte vill? " sa justin och såg på mig.

Jag log lite och såg honom i ögonen.

Utan att svara började jag knäppa upp min lila rutiga skjorta och bet mig lite i läppen.

Justin flinade och började kyssa mig ivrigt.

Jag kände hans hand smeka på samma ställe som innan och snart hade han smygit in handen innanför mina shorts, samt troserna.

Mina andetag blev snabbare, även fast vi hade haft sex en gång innan känndes detta ändå mer spciallt av någon andledning.

Hans fingrar trycktes in i mig och jag flämtade till.

Ett tyst stön kom från min strupe. Han drog dom lugnt och mjukt i mig och kysste mig kärleksfullt.

" Känns de bra? " mumlade han och började ta i lite mer.

Jag nickade ivrigt och stönade tyst vid varje stöt, de var otroligt skönt.

Jag började dra i justins tröja för att få av den, Vildkatten i mig kom fram, Justin gjorde mig bokstavligt galen, Han var den kille jag ville ha, han var så jävla underbar.

 

Jag drog uut fingrarna ut henne och började dra av henne sina shorts, kastad dom på golvet och började sdan hjälpa henne att få av mig min tröja.

Jag kysste henne ivrigt och smekte hennes tunga med min, båda två var ganska ivriga.

Försiktigt började jag dra in fingrarna i henne igen och hon stönade till, mer än innan.

" du gör mig galen justin " stönade hon och flinade svagt mot mina läppar.

Hon följde med i mina rörelser med handen. Jag började göra de grovare och hörde hur Amy gnällde till, antingen av att de gjorde ont eller för att de var skönt.

Jag drog ut handen och amy var direkt på mina byxor.

Jag hjälpte henne och små flinade mot amys mjuka läppar.

" säker på detta? " mumlade jag och såg lite på henne medan jag knäppte upp hennes bh.

Hon nickade lite och började smått gå över till hångel.

Hennes händer var invirade i mitt hår, hennes överkropp var tätt tryckt mot mig.

Jag hade dragit av mig underkläderna och började mjukt röra mig in i henne.

Vi stönade tyst i takt med varandra och andades in i varandras munar då vi hade läpparna tätt intill varandra.

Jag bet mig svagt i läppen och ökade på lite mer, för att se hur amy gillade de, vi hade bara tagit de lugnt men han ville bara testa, liksom se hur hon gillade att köra mer "vågat" eller vad man ska kalla de.

Amy drog bak huvudet och stönade ännu högre, hon såg ut att njuta i ansiktsuttrycket. 

" snälla...mer " pep hon och jag såg lite frågade på henne, jag var inte rikitgt van vid att hon bad om saker, inte vid sådana här tillfällen men jag gjorde som hon ville.

Jag blundade hårt och bet hårt i min läpp, visst de var otroligt skönt men jag var orolig att Amy skulle tycka att de gjorde ont.

Amy drog lite i mitt hår och stönade bara högre och högre. 

Jag drog ner huvudt mot hennes och kysste henne ivrigt. fasten hon var så upptagen md att ligga och njuta besvarade hon ivrigt mina kyssar.

Jag fortsatte i den takten vi höll på i och kände själv hur skönt de faktiskt var, riktigt skönt.

Vi höll faktiskt inte på så länge, men vi låg kvar i soffan, men jag rörde mig fortfarande svagt i henne, bara för njutningens skull.

____________________________

Jätte dåligt kapitel och liiitet men jag han nt skriva mer och mina ideer tog slut owo 

KOMMENTERA!<3




Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards