inyourarms

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Felicia Jönsson - 17 augusti 2012 13:06

" It feels like the sky falls down "

 

Jag vaknade av att Justins armar var runt min kropp och av hans tysta snackningar mot mitt öra. Jag log snett och vred huvudet försiktigt mot honom. Han var sjukt söt när han sov. 

Jag gäspad svagt och gled ur hans grepp och drog en filt över mig, mina underkläder var fortfarande blöta sedan igår och mina kläder låg ute i trädgården. Jag såg mig omkring och fick syn på justins gaderob, och ja, den var ENORM.

Nyfiken tog över så jag gick dit och öppnade försiktigt dörren, asså, den killen har mer kläder än vad jag hade, och jag skojjar inte.

Jag tog justins One piece och satt på mig den, och eftersom att jag inte hade några underkläder under så var nog one piece ganska bra, dock var den väldigt stor men jag fick ta de jag hittade. 

Jag satte mig på sängkanten och såg på justin med ett leende, gud vad söt han var.

Jag satt där en stund innan jag lutade mig ner och kysste honom mjukt.

" dax att vakna " flinade jag mjukt och kände hur justin besvarade min kyss, alltså var han vaken.

" Är vaken.. " mumlade justin och la sin hand runt min nacke, detta borde alla få uppleva, så underbart.

Jag lutade mig lite ifrån honom och granskade hans ansikte.

" Söt frisyr du har " fnissade jag och såg med glittrande ögon på honom.

Hans hår stod åt alla håll och såg riktigt fluffigt ut.

Han satt sig upp och såg att jag hade tagit hans one piece.

" Jasså, har du rotat i min gaderob " flinade han och kysste mig igen.

Jag nickade stolt och skrattade, nyfiken som jag är måste undersöka allt.

" Ja, och jag tyckte att din one piece blev riktigt snygg på mig " flinade jag och besvarade kyssen.

Jag la mina händer bakom hans nacke och såg in i hans gyllenbruna ögon, dom ögonen jag drunknade i varje gång dom såg in i mina.

" Mina underkläder är blöta och mina kläder ligger ute så fick ta de jag hittade " flinade jag och kysste honom snabbt innan jag reste mig upp.

Justin var uppe han också strax efter att jag hade rest mig upp och kläde på sig.

Jag följde med justin mot köket och satte mig på diskbänken medan han kollade i kylskåpt, antagligen för att hitta något att äta.

Jag följde honom med blicken och log snett, jag är typ världens lyckligaste just nu.

Justin ställde sig framför mig och jag drog ner huvudet mot hans, han la sina händer runt min midja och vi såg in i varandras ögon en stund.

" Vad ska vi göra idag? " sa jag och flinade svagt.

Justin ryckte på axlarna och log så att hans vita perfekta tänder syntes.

" Vet inte, vi kanske kan ta en sväng till studion? " sa ahn och jag nickade, de var bara spännande att se hur de såg ur allt och verkligen träffa alla i hans crew.

Vi tog en var sin macka och stack sedan iväg mot bilen, jag fick ha på mig hans one piece, hade ju inte något annat val, och den var väldigt mysig.

Vi ålte till studion och tydligen så var Usher och scooter där, även någon annan kille som jag inte visste namnt på.

Vi gick in och jag såg nyfiket mig omkring, vart han än tog mig blev jag alltid lika imponerad. 

Justin skrattade åt min nyfikenhet och la armen runt min axel.

" Tjena Usher! " sa justin och jag fick syn på 2 män stå och snacka, jag kände direkt igen Usher, honom är de svårt att missa eftersom att min mamma älskar honom.

" tejnare manen! " sa Usher och jag kände hur jag blev blyg, jag blev alltid de inför nytt folk, och nu var de liksom en kändis som stod framför mig, men justin var ju med så jag fick inte panik som jag bukade få.

" Detta är Amy, min......flickvän.....? " justin och såg på mig, jag skrattade åt hans osäkerhet och ryckte lite på axlarna.

" Ja, hon är min flickvän " sa justin och flinade lite. Jag himlade kort med ögonen och kände justins hand smyga sig in i min, jag kramade den mjukt och såg på usher.

Vi hälsade och jag känd ehur justin drog med mig ganska snabbt så att vi landande i en soffa.

Jag skrek till men skrattade, jag var inte beredd på de så de var därför jag skrek.

Jag satt med justin över mig och skrattade, han och hans bus.

" Hej tigern " flinade jag och nafsade i hans underläpp.

Han skrattade tyst och skakade sakta på huvudet åt mitt ordval.

" Hejsan kissen " flinade han och kysste mig snabbt innan han såg bak mot usher och scooter och skrattade.

" Fortsätt ni " skrattade usher och scooter såg på honom med ett brett flin.

Justin himlade kort med ögonen och satte sig bredvid mig istället.

" Scooter! sätt på musik! jag döör! " gnällde justin och jag såg konstigt på honom men skrattade.

Scooter skrattade och satte på de låtar som fanns i datan framför honom, Justins egna troligen då As long as you love me började spelas.

Jag log snett och såg på justin som såg nöjd ut, han sjöng med i låten och jag också, fast väldigt tyst.

Jag lutade mig mot honom och viskade tyst mot hans öra.

" I'll be your silver, and i'll be your gold "

Han lof mot mig och såg mig i ögonen.

Vi satt så en stund och såg varan i ögonen medan låten rullade på. Scooter och Usher hade förvunnit iväg för att hämta något så dom var helt ensamma där inne.

___________________________________________________

Va tyckte ni om dagens kapitel? :)

Kommentera!! :D



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards